Overslaan en naar de inhoud gaan

PressPage maakt de sprong naar de States

Het pr-bedrijf van Bart Verhulst kon niet langer zonder een serieuze vestiging in de VS.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De afgelopen jaren legde Bart Verhulst met zijn bedrijf PressPage de basis om de pr-markt de VS te ontginnen. Hij reisde er stad en land af om presentaties te geven, congressen te bezoeken en contacten te leggen. Hij ging er samenwerking aan met Mark Ragan en diens PR Daily, wat hem snel bekendheid bij een groot deel van de Amerikaanse markt opleverde – en een klantenlijst met indrukwekkende namen.

related partner content for mobile comes here

Resultaat: PressPage kan niet langer zonder een serieuze vestiging in de VS. In juli is Verhulst dan ook met zijn gezin vertrokken richting Chicago.

Presspage komt voort uit PersPagina.nl en is leverancier van de technologie van social newsrooms.

Voor een uitgebreid interview met Bart Verhulst, klik (inlog).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in