NS zet vloggers in voor campagne Tienertoer
Tijdens de #NSTienertoer-Challenges kunnen jongeren dagelijks Tienertoer-tickets winnen door mee te doen aan opdrachten die worden gehost door bekende vloggers.
Challenges
Dit jaar gaan vloggers Furtjuh (170.000 abonnees) en Jaimi (110.000 abonnees) op pad langs Tienertoer-bestemmingen en presenteren drie weken langs challenges (opdrachten of vragen) die ze vervolgens delen via hun kanalen op social media.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
Twitter
De challenges vinden in juli en augustus plaats tussen 11.00 en 12.00 en mensen kunnen meedoen door te antwoorden via @NS_online op Twiter.
Nick & Simon
De campagne komt van online communicatiebureau Johnny Wonder. Vorig jaar begon de campagne met Nick en Simon. Volgens NS werden er dat jaar bijna twee keer zoveel Tienertoer-tickets verkocht als het jaar ervoor.
€ 50 outfit shoppen ♥ ZOMER SPECIAL | SHOPSPLASH #6
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid