NS zet vloggers in voor campagne Tienertoer


Tijdens de #NSTienertoer-Challenges kunnen jongeren dagelijks Tienertoer-tickets winnen door mee te doen aan opdrachten die worden gehost door bekende vloggers.
Challenges
Dit jaar gaan vloggers Furtjuh (170.000 abonnees) en Jaimi (110.000 abonnees) op pad langs Tienertoer-bestemmingen en presenteren drie weken langs challenges (opdrachten of vragen) die ze vervolgens delen via hun kanalen op social media.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Twitter
De challenges vinden in juli en augustus plaats tussen 11.00 en 12.00 en mensen kunnen meedoen door te antwoorden via @NS_online op Twiter.
Nick & Simon
De campagne komt van online communicatiebureau Johnny Wonder. Vorig jaar begon de campagne met Nick en Simon. Volgens NS werden er dat jaar bijna twee keer zoveel Tienertoer-tickets verkocht als het jaar ervoor.
€ 50 outfit shoppen ♥ ZOMER SPECIAL | SHOPSPLASH #6
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid