Overslaan en naar de inhoud gaan

NS zet vloggers in voor campagne Tienertoer

Furtjuh & Jiami presenteren opdrachten waarmee jongeren treinkaartjes kunnen winnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de -Challenges kunnen jongeren dagelijks Tienertoer-tickets winnen door mee te doen aan opdrachten die worden gehost door bekende vloggers.

related partner content for mobile comes here

Challenges
Dit jaar gaan vloggers  (170.000 abonnees) en  (110.000 abonnees) op pad langs Tienertoer-bestemmingen en presenteren drie weken langs challenges (opdrachten of vragen) die ze vervolgens delen via hun kanalen op social media.

Twitter
De challenges vinden in juli en augustus plaats tussen 11.00 en 12.00 en mensen kunnen meedoen door te antwoorden via op Twiter. 

Nick & Simon
De campagne komt van online communicatiebureau . Vorig jaar begon de . Volgens NS werden er dat jaar bijna twee keer zoveel Tienertoer-tickets verkocht als het jaar ervoor.

[]

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in