Overslaan en naar de inhoud gaan

Maaslander lanceert nieuwe positionering met commercial

Vanaf deze week voert het merk de pay-off: 'De zon komt op met Maaslander'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial is bedacht en ontwikkeld door

related partner content for mobile comes here

Met de vernieuwde positionering wil het merk &;het goede begin van de dag&; claimen, vol optimisme, positieve energie en een Maaslander-ontbijt.

In de commercial zien we een fotografe die zich voorbereid op haar reis naar Nieuw Zeeland, maar na een gezellig ontbijt met haar gezin haar planning uit het oog verliest. Het nieuwe campagnethema wordt doorgevoerd in alle communicatiemiddelen, waaronder een activatie op locatie in Nieuw Zeeland.

Credits
Klant: Maaslander
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Verantwoordelijk bij klant: Leontien Koster, Bregtje van Aalten
Creatie: Antoine Houtsma, Bart Oostindie
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Accountproducer: Denise Willigers
Productiemaatschappij: Caviar
Producer: Monique van Beckhoven
Regisseur: Keith English
Offline editor: Taco Arts
Postproductie: The Ambassadors
Muziek/geluid: FC Walvisch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in