Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN doet mee nieuw seizoen van ‘The Pickup’

Het bedrijf neemt de partnership van Hi over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen jaar scoorde ‘Hi The Pickup’ ruim 3 miljoen views op YouTube, voor KPN een reden om de samenwerking met Universal Music Group & Brands en Top Notch te verlengen.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar deed het het Hi-merk van KPN mee, nu is het KPN zelf.

In een Amerikaanse Chevy Suburban (The Pickup) maakt elke drie weken een nieuwe combinatie van artiesten een nieuwe track op de beat van een van dé producers van dit moment, om deze vervolgens in de oldtimer te laten horen. De track wordt in de auto opgenomen voor de videoserie. De studioversie verschijnt, op dezelfde dag als de video, in Spotify.

Voor KPN betekent deelname dat ze de jongere doelgroep kunnen bereiken (wat het bedrijf bijvoorbeeld ook probeert met , en het ) en het wil daarnaast op deze manier artiesten een mogelijkheid bieden ‘om nieuwe muziek te releasen en jong talent een platform te bieden’.

Naast ruim 3 miljoen views op YouTube zijn de tracks meer dan 2,2 miljoen keer gestreamd op Spotify en heeft het project 100.000 unieke bezoekers naar de website van Hi opgeleverd, aldus KPN.

: Fresku & Braz - Niemand Anders (prod. Teemong)

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in