(Campagne) Telfort en Hans, de gevallen miljonair
Hans heeft behoorlijk geleden onder de crisis en moet nu noodgedwongen op de kleintjes letten. Hij geeft een kijkje in zijn nieuwe leven, waarin hij constant op zoek is naar de kwaliteit die hij gewend was, maar dan voordeliger.
Het nieuwe leven bevalt Hans prima, al wil hij wel weer terug naar de top. 'Crisis? Ik vind het wel verfrissend.' Bekijk hier de commercial.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisRobin Clements, algemeen directeur Telfort, legt uit: 'Nederlanders houden van betrouwbaar voordeel en deze nieuwe campagne geeft een humoristische invulling aan dit principe. Wij laten het publiek kennismaken met het personage Hans, de gevallen miljonair, die zich in zijn nieuwe leven continu verbaast over het feit dat je ergens anders vaak kunt profiteren van de kwaliteit die je gewend bent maar dan voordeliger. Door zijn ogen kijken we naar de producten en diensten van Telfort.'
Vanaf 18 april 2011 is de nieuwe campagne te zien op tv, radio en internet en in dagbladen. Creatie: N=5.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid