Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Telfort en Hans, de gevallen miljonair

Vandaag start de nieuwe reclamecampagne van Telfort. Hoofdrolspeler in de campagne is Hans van de Berg, een ex-miljonair die tot voor kort…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hans heeft behoorlijk geleden onder de crisis en moet nu noodgedwongen op de kleintjes letten. Hij geeft een kijkje in zijn nieuwe leven, waarin hij constant op zoek is naar de kwaliteit die hij gewend was, maar dan voordeliger.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe leven bevalt Hans prima, al wil hij wel weer terug naar de top. 'Crisis? Ik vind het wel verfrissend.'

Robin Clements, algemeen directeur Telfort, legt uit: 'Nederlanders houden van betrouwbaar voordeel en deze nieuwe campagne geeft een humoristische invulling aan dit principe. Wij laten het publiek kennismaken met het personage Hans, de gevallen miljonair, die zich in zijn nieuwe leven continu verbaast over het feit dat je ergens anders vaak kunt profiteren van de kwaliteit die je gewend bent maar dan voordeliger. Door zijn ogen kijken we naar de producten en diensten van Telfort.'

Vanaf 18 april 2011 is de nieuwe campagne te zien op tv, radio en internet en in dagbladen. Creatie: N=5.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in