Overslaan en naar de inhoud gaan

Parkes naar AKQA Amsterdam

AKQA heeft Laurence Parkes benoemd als strategy director van het kantoor in Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerder was Parkes head of digital strategy van WCRS in Londen. Parkes neemt de strategische leiding over de meeste klanten van AKQA met allereerst de nadruk op Heineken. De benoeming van Parkes is onderdeel van ambitieuze plannen die heeft met het kantoor in Amsterdam, dat in 2007 werd geopend. Daarover wordt nog niet meer prijs gegeven dan deze opmerking van Parkes: ‘Ik wil helpen het kantoor in Amsterdam te transformeren tot de parel in de kroon van het AKQA-netwerk.’

Voorafgaand aan WCRS werkte Parkes bij DDB en BBH in Londen. Hij won onder meer een Britse Effie voor de Marmite Love/Hate campagne in 2002. In 2005 lanceerde hij het Audi TV-kanaal en had hij de leiding bij de ontwikkeling van de lanceringsstrategie voor de Audi RS4. Het Amerikaanse, veelbekroonde en onafhankelijke bureaunetwerk AKQA opende in 2007 de eerste Europese vestiging in Amsterdam en vorig jaar maart de tweede in Berlijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in