Overslaan en naar de inhoud gaan

Finalisten Van Hulzen PR Talentenprijs 2011 bekend

De jury van de zestiende Van Hulzen PR Talentenprijs is eruit: van de twaalf ‘bureaus’ mogen er vijf in de finale op 28 april hun plan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Studenten van tien communicatieopleidingen in Nederland en België hebben zich de afgelopen maanden als een ‘echt’ PR-bureau gebogen over het vraagstuk van attitudeverandering. De jury is enthousiast over het niveau van de inzendingen. Zonder uitzondering zijn er uitgebreide studies naar de problematiek en omgeving gemaakt.

related partner content for mobile comes here

De vijf finalisten zijn:
• To the Point (Hogeschool Leiden)
• LEVI (Hogeschool Rotterdam)
• Reflex (Hogeschool Leeuwarden)
• Mint PR (Xios Hogeschool Limburg, België)
• Senses (Xios Hogeschool Limburg, België)

De finalisten krijgen de kans om de fictieve opdrachtgever BioLogisch te overtuigen hoe het imago van biologische voeding onder jongeren (17 t/m 24 jaar) te verbeteren is. De winnaar van de Van Hulzen Talentenprijs ontvangt de hoofdprijs van € 1.500,- en mag zich een jaar lang hét PR-talent van Nederland noemen.
De finaledag is op donderdag 28 april. Daarvoor krijgen de finalisten nog een extra praktijkopdracht voorgelegd. Dit is een realistische opdracht, die in verband staat met de case. De resultaten hiervan worden meegenomen in het eindoordeel van de jury.

In de jury van de PR Talentenprijs zijn onderzoek, bedrijfsleven, wetenschap en het publicrelationsvak vertegenwoordigd. De fictieve opdrachtgevers van de case zijn Noelle Aarts, bijzonder hoogleraar Strategische Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam, Meike Beeren, medeoprichter van biologische supermarkt Marqt, Jos Bartels, senior onderzoeker consumentengedrag bij het Landbouw Economisch Instituut (LEI) en Huib Bannier, managing partner Van Hulzen PR.

Het doel van de is om jong communicatietalent in aanraking te brengen met de praktijk van public relations, waarbij inhoudelijk wordt aangehaakt bij een actueel maatschappelijk thema.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in