Finalisten Van Hulzen PR Talentenprijs 2011 bekend
Studenten van tien communicatieopleidingen in Nederland en België hebben zich de afgelopen maanden als een ‘echt’ PR-bureau gebogen over het vraagstuk van attitudeverandering. De jury is enthousiast over het niveau van de inzendingen. Zonder uitzondering zijn er uitgebreide studies naar de problematiek en omgeving gemaakt.
De vijf finalisten zijn:
• To the Point (Hogeschool Leiden)
• LEVI (Hogeschool Rotterdam)
• Reflex (Hogeschool Leeuwarden)
• Mint PR (Xios Hogeschool Limburg, België)
• Senses (Xios Hogeschool Limburg, België)
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
De finalisten krijgen de kans om de fictieve opdrachtgever BioLogisch te overtuigen hoe het imago van biologische voeding onder jongeren (17 t/m 24 jaar) te verbeteren is. De winnaar van de Van Hulzen Talentenprijs ontvangt de hoofdprijs van € 1.500,- en mag zich een jaar lang hét PR-talent van Nederland noemen.
De finaledag is op donderdag 28 april. Daarvoor krijgen de finalisten nog een extra praktijkopdracht voorgelegd. Dit is een realistische opdracht, die in verband staat met de case. De resultaten hiervan worden meegenomen in het eindoordeel van de jury.
In de jury van de PR Talentenprijs zijn onderzoek, bedrijfsleven, wetenschap en het publicrelationsvak vertegenwoordigd. De fictieve opdrachtgevers van de case zijn Noelle Aarts, bijzonder hoogleraar Strategische Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam, Meike Beeren, medeoprichter van biologische supermarkt Marqt, Jos Bartels, senior onderzoeker consumentengedrag bij het Landbouw Economisch Instituut (LEI) en Huib Bannier, managing partner Van Hulzen PR.
Het doel van de Van Hulzen PR Talentenprijs is om jong communicatietalent in aanraking te brengen met de praktijk van public relations, waarbij inhoudelijk wordt aangehaakt bij een actueel maatschappelijk thema.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid