Overslaan en naar de inhoud gaan

BIC: coöperatie in communicatie

Een aantal zelfstandige communicatieprofessionals is onder de naam BIC (Bezig In Communicatie) een coöperatie begonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarbinnen kunnen ze over en weer gebruikmaken van elkaars netwerken en ervaring. Geestelijke vaders van BIC zijn de consultants Jan van Raamsdonk en Peter Remerij. Inmiddels hebben Jan van Meel (concept/art), Ron Vorstenbosch (strategie) en Hans Voskamp (concept/copy) zich bij het initiatief aangesloten.

related partner content for mobile comes here

Coöperatie BIC houdt zich op projectbasis onder meer bezig met consultancy op operationeel gebied, met strategische communicatieadviezen en met de uitvoering daarvan – van creatief concept tot productie.

Sinds de start van BIC was de coöperatie al betrokken bij activiteiten voor Teva Pharmaceuticals, Zuidas Amsterdam, Elinex Powerware en het internationale handelsplatform .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in