Overslaan en naar de inhoud gaan

WNF en Dirk winnen publieksprijs Dagbladgoud

Het Wereld Natuur Fonds (WNF) en supermarktketen Dirk zijn de winnaars van Dagbladgoud 2008. Deze prijs is in het leven geroepen door de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het WNF viel in de prijzen in de categorie non-profit. De ideële organisatie maakte een advertentie waarin een moederdagcadeau, namelijk een WNF-donateurschap, wordt gepromoot. De advertentie toont een aap met haar jong met daarboven de tekst 'Bedankt, mam!'. Daaronder staat de tekst 'Zet moeder natuur ook eens in het zonnetje!'.

related partner content for mobile comes here

Dirk won in de categorie 'profit' met een foto van prinsjesdag waarop bewindslieden te zien zijn die in de Ridderzaal luisteren naar de troonrede. Boven in beeld staat de tekst 'De boodschap is duidelijk', terwijl via fotomontage boodschappentassen van Dirk naast de ministers zijn geplaatst.

Deze twee prijzen werden gekozen door het stemmende publiek. Via internet brachten 52.000 mensen hun stem uit. Naast de publieksprijzen waren er ook twee vakprijzen: Vakgoud. De jury koos voor een moederdagadvertentie van Volkswagen (Vakgoud) en een multimediale campagne van Achmea (Multigoud). Zie voor de uitingen van de winnaars (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in