WNF en Dirk winnen publieksprijs Dagbladgoud


Het WNF viel in de prijzen in de categorie non-profit. De ideële organisatie maakte een advertentie waarin een moederdagcadeau, namelijk een WNF-donateurschap, wordt gepromoot. De advertentie toont een aap met haar jong met daarboven de tekst 'Bedankt, mam!'. Daaronder staat de tekst 'Zet moeder natuur ook eens in het zonnetje!'.
Dirk won in de categorie 'profit' met een foto van prinsjesdag waarop bewindslieden te zien zijn die in de Ridderzaal luisteren naar de troonrede. Boven in beeld staat de tekst 'De boodschap is duidelijk', terwijl via fotomontage boodschappentassen van Dirk naast de ministers zijn geplaatst.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze twee prijzen werden gekozen door het stemmende publiek. Via internet brachten 52.000 mensen hun stem uit. Naast de publieksprijzen waren er ook twee vakprijzen: Vakgoud. De jury koos voor een moederdagadvertentie van Volkswagen (Vakgoud) en een multimediale campagne van Achmea (Multigoud). Zie voor de uitingen van de winnaars www.dagbladgoud.nl (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid