Overslaan en naar de inhoud gaan

Top of flop: meergranenchips van Smiths

Smiths (PepsiCo) ziet de vezeltrend ook en komt met het zoutje Sunfields, in de smaken Roasted Onion & Herb en Fresh & Peppery.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De introductie wordt deze week besproken in , en onderzocht door Research International. De eerste bevindingen vindt u .

related partner content for mobile comes here

De fabrikant claimt dat de meergranenchips vezelrijk zijn en geen kunstmatige kleur- en smaakstoffen en conserveringsmiddelen bevatten.

Vezels zijn bewezen goed voor je lijf. Maar is zo’n gezonde claim wel te maken bij een vette snack als chips? Weegt het vezelvoordeel op tegen al die calorieën en suikers, die chips bevatten?

Moeten chipsfabrikanten ook aan de gezondheidstrend meedoen, of het gewoon bij kleinere zakjes houden? Albert Heijn heeft er een hard hoofd in, de zakjes liggen dan ook (nog) niet bij deze grootgrutter op de schappen.

Wat denkt u: top, of flop?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in