Overslaan en naar de inhoud gaan

Asselbergs alweer weg bij Interbrand

Pam Asselbergs, die in november bij Interbrand Amsterdam aantrad als creative director, is daar alweer weg.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Asselbergs: 'Op de dag dat ik begon stapte managing director Josh Feldmeth over naar New York waar hij ceo werd. Ik wist dat niet en vond het erg jammer want ik geloofde erg in deze man. Ik vind Interbrand een heel interessant bureau maar twee creative directors is wat veel. Ik ben als laatste gekomen dus vertrek nu dus ook als eerste.'

related partner content for mobile comes here

Business development director Patrick Stal van Interbrand Amsterdam: ‘Na een gezonde proefperiode hebben wij wederzijds besloten om weer onze eigen wegen te gaan. Interbrand is een bureau met een internationaal netwerk van klanten en collega’s, en Pam is erg gesteld op haar onafhankelijkheid. Het was een bijzonder interessante periode en wij wensen Pam veel succes in haar verdere carrière.'

Voordat Asselbergs naar Interbrand ging was zij zelfstandig creatief ondernemer. Zij richtte zich met haar bedrijf The Motor op branding en visual journalism.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in