'Twee spaaracties voetbalplaatjes te veel'


PanelWizard hield eind januari een onderzoek onder 500 leden (16 jaar en ouder) in opdracht van Van Eunen Marketing in samenwerking met OneQuestion.nl.
Minder dan vier procent van alle Nederlanders kan geen genoeg krijgen van spaaracties met voetbalplaatjes, en juicht elke actie rondom voetbal toe. Bijna 29 procent van de respondenten geeft aan het slim van C1000 te vinden om ook met zo’n actie te komen, terwijl vooral jongeren (43%) van mening zijn dat C1000 de spaaractie van Albert Heijn niet had moeten imiteren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBijna 11 procent geeft aan het leuk te vinden nu ook bij C1000 voetbalplaatjes te kunnen sparen. Ruim 28 procent geeft aan niet van voetbal te houden en dus ook niet in dergelijke acties geïnteresseerd te zijn. Ongeveer 20 procent van de ondervraagden geeft aan überhaupt niet in spaaracties geïnteresseerd te zijn.
Logischerwijs is het percentage vrouwen dat niet van voetbal houdt, en dus niet in dergelijke spaaracties geïnteresseerd is, hoger dan bij mannen: 35 tegenover 22 procent. Tegelijkertijd zijn het juist meer mannen dan vrouwen die überhaupt niet in spaaracties geïnteresseerd zijn: 25 tegenover 15 procent.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid