Overslaan en naar de inhoud gaan

Inside the Industry visit: multiscreen advertising

In het tweede deel van het thema Multiscreen praat Ronnie Overgoor met Emile van den Berg, strategy director bij Isobar, over multiscreen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het tweede deel van het thema Multiscreen praat Ronnie Overgoor met Emile van den Berg, strategy director bij , over multiscreen advertising. Wat moet een adverteerder allemaal doen en laten bij een multiscreen-strategie?

related partner content for mobile comes here

Wie zijn ‘multiscreeners’ eigenlijk, en hoe bereik je deze groep nog als adverteerder? Wat voor problemen kom je tegen als je de resultaten wilt meten?
Van den Berg: ’Je hebt als adverteerder steeds meer te maken met ruis, waar je geen invloed meer op hebt. De uitdaging zit hem in het afstemmen van je communicatie op precies dat device dat iemand op dat moment gebruikt.’

Het thema Multiscreen wordt volgende week afgesloten met de Talk: een interview met Jacqueline Smit, Directeur Consumer & Online Microsoft Nederland.

De uitzendingen zijn ook te zien op Molblog en daarna in terug te vinden op Marketingonline.

Thema’s die nog op stapel staan, zijn: de digitalisering van het vak, creativiteit online en de meetbaarheid van online.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in