Inside the Industry visit: multiscreen advertising


In het tweede deel van het thema Multiscreen praat Ronnie Overgoor met Emile van den Berg, strategy director bij Isobar, over multiscreen advertising. Wat moet een adverteerder allemaal doen en laten bij een multiscreen-strategie?
Wie zijn ‘multiscreeners’ eigenlijk, en hoe bereik je deze groep nog als adverteerder? Wat voor problemen kom je tegen als je de resultaten wilt meten?
Van den Berg: ’Je hebt als adverteerder steeds meer te maken met ruis, waar je geen invloed meer op hebt. De uitdaging zit hem in het afstemmen van je communicatie op precies dat device dat iemand op dat moment gebruikt.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet thema Multiscreen wordt volgende week afgesloten met de Talk: een interview met Jacqueline Smit, Directeur Consumer & Online Microsoft Nederland.
De uitzendingen zijn ook te zien op Molblog en daarna in dossiervorm terug te vinden op Marketingonline.
Thema’s die nog op stapel staan, zijn: de digitalisering van het vak, creativiteit online en de meetbaarheid van online.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid