Overslaan en naar de inhoud gaan

Sony e-reader Valentijnsinhaker

Het einde van de langste maand van het jaar is ook altijd de periode waarin de eerste Valentijnsinhakers de kop op steken. Zo ook Sony,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Je zou het bijna vergeten maar Valentijn gaat toch over het schrijven en sturen van liefdesverklaringen. Sony pikte dit gegeven op voor een relevante inhaker:

related partner content for mobile comes here

Mensen die tussen 1 tot 10 februari van dit jaar een romantische, grappige of stoute tekst posten op de website , maken kans op een zilveren Sony e-reader. Bij bol.com kost het ding toch nog 179 euro, dus best een aardige prijs.

De wedstrijd heeft wel een sociaal element: om kans te maken op de prijs moet je je vrienden vragen om op je te stemmen via Twitter of Facebook. Anoniem de liefde verklaren is er dus niet meer bij...

Je Valentijnsverklaring is ook te downloaden in pdf-formaat, zodat je je aandacht voor je geliefde ook kan bewijzen.

Op 10 februari sluit de actie en de 5 meest populaire inzendingen krijgen een zilveren Sony Reader Pocket Edition, met de eigen boodschap als welkomsttekst.

De site blijft live tot 14 februari, elke consument kan tot die tijd een eigen romantische boodschap creëren, uploaden en/of downloaden voor eigen gebruik, maar neemt dan niet meer deel aan de wedstrijd.

De Reader Pocket Edition heeft een geheugen van 2 GB, dus je kunt er 1200 boeken op kwijt.

Social media manager

Sony ruikt nu dus voor het eerst aan social media, en heeft voor dit doel ook een social meda manager aangenomen: onze blogger Berber Hoekstra gaat vanaf 1 februari bij Sony aan de slag. Voorheen was ze social media analist bij Buzzcapture.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in