Sony e-reader Valentijnsinhaker


Je zou het bijna vergeten maar Valentijn gaat toch over het schrijven en sturen van liefdesverklaringen. Sony pikte dit gegeven op voor een relevante inhaker:
Mensen die tussen 1 tot 10 februari van dit jaar een romantische, grappige of stoute tekst posten op de website www.readersinlove.com/, maken kans op een zilveren Sony e-reader. Bij bol.com kost het ding toch nog 179 euro, dus best een aardige prijs.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe wedstrijd heeft wel een sociaal element: om kans te maken op de prijs moet je je vrienden vragen om op je te stemmen via Twitter of Facebook. Anoniem de liefde verklaren is er dus niet meer bij...
Je Valentijnsverklaring is ook te downloaden in pdf-formaat, zodat je je aandacht voor je geliefde ook kan bewijzen.
Op 10 februari sluit de actie en de 5 meest populaire inzendingen krijgen een zilveren Sony Reader Pocket Edition, met de eigen boodschap als welkomsttekst.
De site blijft live tot 14 februari, elke consument kan tot die tijd een eigen romantische boodschap creëren, uploaden en/of downloaden voor eigen gebruik, maar neemt dan niet meer deel aan de wedstrijd.
De Reader Pocket Edition heeft een geheugen van 2 GB, dus je kunt er 1200 boeken op kwijt.
Social media manager
Sony ruikt nu dus voor het eerst aan social media, en heeft voor dit doel ook een social meda manager aangenomen: onze blogger Berber Hoekstra gaat vanaf 1 februari bij Sony aan de slag. Voorheen was ze social media analist bij Buzzcapture.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid