Overslaan en naar de inhoud gaan

American Express begint eigen partnernetwerk

De internationale financiële dienstverlener American Express gaat voortaan zelf de affiliate marketingactiviteiten exploiteren. Dit doet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het nieuwe netwerk wil American Express het voor partners mogelijk maken om effectiever en rendabeler hun producten onder de aandacht te brengen.

American Express verwacht de conversie verder te verbeteren door hechtere banden met de partners en meer controle over de uitingen. American Express realiseert en onderhoudt het partnernetwerk samen met het internationale online performance marketingbureau Quisma. Met de start van het gesloten partnernetwerk is Quisma naast het dagelijks management ook verantwoordelijk voor het relatiebeheer met de partners, de tracking en de uitbetaling van de gegenereerde verdiensten. ‘We kijken uit naar de introductie van het American Express Partnernetwerk. Wij versterken hiermee de banden met onze partners, om onze potentiële kaarthouders een betere keuzemogelijkheid te bieden bij het kiezen van de juiste kaart.Daarnaast wordt onze zichtbaarheid verder vergroot naar bestaande leden. Onze klanten, partners en ons merk plukken hiervan de vruchten”, aldus Patrick Roozeman, Marketing Director American Express.

related partner content for mobile comes here

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in