Overslaan en naar de inhoud gaan

Lars Arnoldussen is de nieuwe manager Fondsenwerving Natuurmonumenten

Per augustus is Arnoldussen in dienst getreden bij Natuurmonumenten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lars Arnoldussen brengt bijna twintig jaar ervaring mee op het gebied van leden- en consumentenmarketing. Hij is een ervaren manager in de goededoelenwereld en gedurende zijn hele carrière bezig geweest met klantgericht werken.

related partner content for mobile comes here

Hiervoor werkte Arnoldussen  als Head of Marketing & Fundraising bij War Child. Daarvoor was hij als Marketing Manager bij KWF Kankerbestrijding en onder meer verantwoordelijk voor de introductie en ontwikkeling van de crossmediale campagne ‘Sta op tegen Kanker’ waarmee sinds 2010 150.000 structurele donateurs zijn geworven.

Arnoldussen geeft leiding aan het team Fondsenwerving, dat als doel heeft zoveel mogelijk mensen te mobiliseren en draagvlak te creëren voor de natuur in Nederland. Arnoldussen: “Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging bij deze prachtige organisatie en samen met mensen de natuur en monumenten in Nederland beschermen en beheren.”
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in