Overslaan en naar de inhoud gaan

Sander Hanenberg nieuwe marketingmanager bij Terre des Hommes

Op 1 augustus 2014 is Sander Hanenberg begonnen als marketing- en communicatiemanager bij Terre des Hommes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij wordt verantwoordelijk voor de communicatie en marketing van de kinderrechtenorganisatie, die zich met meer dan tweehonderd projecten in zeventien landen ten doel stelt om kinderen te beschermen tegen uitbuiting.

related partner content for mobile comes here

Concurrentie
Hanenberg werkte eerder zowel aan klant- als aan bureauzijde voor profit en non-profit organisaties, met campagnes voor uiteenlopende merken als RBS, Renault, Sportlife, Mentos, NPL, Unicef, SHO.  ‘De doelstelling van Terre des Hommes is het stoppen van kinderuitbuiting. Dat is een hele scherpe propositie en daardoor zeer uitdagend, wanneer het gaat om fondsenwerving’, aldus Hanenberg. ‘Helemaal in deze tijd: mensen hebben minder geld om te doneren, ze zijn kritisch over het werk dat goede doelen verrichten en ze zijn minder merkentrouw. Bovendien is de concurrentie groot. Maar ik ben er van overtuigd dat er kansen zijn, als we het fantastische werk van Terre des Hommes met de juiste strategie onder de aandacht weten te brengen van trouwe en potentiële donateurs.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in