Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe tool moet marktintroductietijd nieuwe producten verkorten

Onderzoeksbureau TNS heeft een snelle tool ontwikkeld voor het screenen van concepten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

EValuate Express werd gelanceerd in de VS, het Verenigd Koninkrijk, China, Duitsland, Australië en Nederland moet voor het eind dit jaar verder worden uitgerold in ruim 20 landen. In een paar dagen moet deze tool bepalen of een innovatie nieuwe klanten zal aantrekken, of dat er een risico bestaat van kannibalisatie op andere producten van het huidige portfolio.

related partner content for mobile comes here

EValuate Express gaat volgens TNS uit van individueel consumentengedrag. Er wordt bijvoorbeeld gekeken of de kans dat iemand het nieuwe product koopt hoog of laag is. Hierdoor kan volgens het marktonderzoekbureau een nauwkeurigere prognose worden gemaakt van de ‘verwachte waarde’ van elke klant.

De nieuwe tool is afgeleid van het al bestaande TNS Concept eValuate.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in