Overslaan en naar de inhoud gaan

TamTam werkt voor Obvion

Het bureau gaat het volledige online en offline spectrum van de dienstverlening van Obvion in kaart brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van daaruit worden digital service design oplossingen bedacht en uitgevoerd. Parallel hieraan worden in korte iteraties nieuwe diensten en producten beschikbaar gesteld. &;Zo wordt servicedesign niet alleen een theoretische exercitie, maar continue getoetst aan de realiteit. Een combinatie waar de waarde dagelijks bewezen wordt&;, zegt Max Pinas van TamTam. &;Uiteraard is dit traject voor langere periode ingestoken, zodat de servicing continue geoptimaliseerd kan worden.&;

Obvion is een geldverstrekker en volle dochter van de Rabobank. Paul Stokbroeks van Obvion: &;TamTam verbaasde al vanaf dag één door de praktische en hands-on instelling. We hebben het gevoel een gelijkwaardig partner te hebben gevonden, die niet voor, maar juist met ons de dienstverlening op een nieuw en vriendelijker niveau wil brengen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in