Overslaan en naar de inhoud gaan

Target opent winkel voor 'smart homes'

Target Open House toont en verkoopt smart home-producten in nieuw lab en winkel in één.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Amerikaanse winkelketen Target opende vorige week Target Open House in San Francisco, een winkel van 3500 vierkante meter, gewijd aan het presenteren en verkopen van smart home-producten.

related partner content for mobile comes here

Activeren
Klanten kunnen in de winkel met doorzichtige muren en meubels producten testen die worden geactiveerd zodra iemand in de buurt komt. Op die manier kunnen klanten zien hoe de gadgets in eigen huis zouden werken. 

Ontmoetingsplek
De winkel fungeert daarnaast als lab en Target zou graag zien dat lokale smart home-entrepreneurs er samenkomen, producten demonstreren en presentaties geven.

Assortiment
In de winkel zijn 35 producten te vinden van bekende merken als Nest en Sonos, maar ook van start-ups als Ring en Tile. Denk bijvoorbeeld aan een slim koffieapparaat, draadloze speakers, een fitness tracker of een interactieve tafel waarmee messen hun apparaten in huis kunnen besturen. Het grootste deel van het assortiment in Open House is niet te koop op target.com. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in