Overslaan en naar de inhoud gaan

Glorieuze momenten in Pampers Poo Face

Kakkende baby's in slow motion als ultieme reclame voor billendoekjes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Saatchi heeft voor Pampers een campagne bedacht waarin het merk wel heel dicht op de essentie van zijn bestaansrecht kruipt. In slow motion schuiven baby&;s voorbij, precies op het moment dat ze hun ding doen: rood aangelopen, met diepe fronsen, wijd opengesperde of  toegeknepen ogen of juist volkomen ontspannen - alsof er net een interessant huisdier voorbij loopt. Het levert ontegenzeggelijk geweldig beeld op.

Het bureau was gebrieft op een campagne ter ondersteuning van de productlancering van nieuwe vochtige doekjes, without mentioning the unmentionable. Daarop volgde een idee om babies te laten zien die door de ‘gehele emotionele reis gaan die behoort bij het legen van de darmen’, in slomo en op de klanken van Strauss’ Thus Spoke Zarathustra.


Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in