Overslaan en naar de inhoud gaan

Happy Leads werkt voor Oriental Green House

Het bureau gaat de ontwikkeling en uitvoering van de emailmarketing en socialemediastrategie verzorgen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Oriental Green House wil met behulp van emailmarketing en socialemediamarketing een nog sterkere band gaan opbouwen met klanten en prospects. Het Eindhovense restaurant heeft met 300 beschikbare plaatsen iedere avond veel stoelen te vullen. Ook wordt er in september een nieuw sushirestaurant geopend op Strijp S.

related partner content for mobile comes here

Simon de Wit, directeur van Oriental Green House: &;We waren op zoek naar een partner die ons kan helpen met het bereiken van onze doelstellingen op het gebied van online marketing. Het enthousiasme van de jongens van Happy Leads gecombineerd met hun jarenlange ervaring op het gebied van emailmarketing en social media marketing klonk meteen door in hun ideeën.&;

Mathijs Visser (directeur Happy Leads): &;We werken voor grote klanten die nationaal en internationaal actief zijn, maar zien bij verschillende klanten en campagnes dat we juist ook regionaal een groot verschil kunnen maken.&;

Happy Leads werkt onder meer voor KWF, Rode Kruis, AD Media, De Persgroep, Bakker Hillegom, Woonexpress, Boldking en Vacansoleil.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in