Tulpen, molens en klederdracht, Hollands tintje in campagne Coca-Cola
De iconische Hollandse visuals zijn onderdeel van de nieuwe 'Choose Coca-Cola'-campagne, waarmee het merk de keuze aan varianten binnen het complete productportfolio benadrukt. De vrolijke beelden zijn vanaf nu op abri’s door heel Nederland te bewonderen. Er zijn zelfs speciale lokale uitingen ontworpen: van het Amsterdammertje op steigerdoek in Amsterdam tot de Ooievaar op pilaren in Den Haag. In Amsterdam, Rotterdam en Den Haag rijden ook speciale trams met de ontwerpen. De uitingen zijn gemaakt door Brand Tailors van Mountain Design.
Mountain_CC_Tulpen_2_1000.jpg
Jeroen Lampe, senior brand activation manager van Coca-Cola Nederland, meldt: 'De nieuwe campagne zet de vier Coca-Cola varianten op krachtige wijze naast elkaar neer en brengt zo de onlangs gelanceerde één-merkstrategie tot leven. Dit jaar hebben we al onze varianten samengevoegd onder één Coca-Cola-familie. Met deze nieuwe campagne onderstrepen we dat er voor iedereen een Coca-Cola is, ongeacht de behoefte of gelegenheid. Daarnaast toveren deze vrolijke Nederlandse beelden een glimlach op je gezicht. Dat sluit perfect aan op onze boodschap: ‘Choose Happiness’”.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuNaast de buitenreclame, lanceert Coca-Cola een nieuwe tv-commercial (zie hieronder), die op speelse manier in beeld brengt welke impact het merk de afgelopen jaren heeft gehad. De commercial bestaat uit een combinatie van nieuw materiaal en archiefbeelden en uit de jaren ’80 en ’90.
Kies Smaak. Kies Keuze. Kies Coca-Cola
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid