Overslaan en naar de inhoud gaan

Levi’s slaat handen ineen met Alicia Keys

De singer-songwriter maakt promotie voor de nieuwe vrouwencollectie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens het jeansmerk past Alicia Keys vanwege haar kenmerkende stem en persoonlijkheid bij de nieuwe collectie. Speciaal voor de internationale campagne, ontwikkeld door FCB West, nam de zangeres een nieuw nummer op: ‘28.000 Days’.

related partner content for mobile comes here

&;Tussen al het moois dat de wereld te bieden heeft, willen wij met ons merk authenticiteit en een unieke persoonlijke stijl uitstralen. Alicia Keys belichaamt deze idealen en kan deze overbrengen op een inspirerende manier, die door veel vrouwen gehoord zal worden&;, aldus Jen Sey, chief marketing officer van ;s. 

De zangeres voegt daaraan toe: ‘Wanneer je echt jezelf durft te zijn, ben je op je mooist en je sterkst. Because all women are naturally badasses.&;

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in