
Volgens het jeansmerk past Alicia Keys vanwege haar kenmerkende stem en persoonlijkheid bij de nieuwe collectie. Speciaal voor de internationale campagne, ontwikkeld door FCB West, nam de zangeres een nieuw nummer op: ‘28.000 Days’.
'Tussen al het moois dat de wereld te bieden heeft, willen wij met ons merk authenticiteit en een unieke persoonlijke stijl uitstralen. Alicia Keys belichaamt deze idealen en kan deze overbrengen op een inspirerende manier, die door veel vrouwen gehoord zal worden', aldus Jen Sey, chief marketing officer van Levi's.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWDe zangeres voegt daaraan toe: ‘Wanneer je echt jezelf durft te zijn, ben je op je mooist en je sterkst. Because all women are naturally badasses.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee