Overslaan en naar de inhoud gaan

Eye Wish Opticiens introduceert persoonlijk stijladvies

De nieuwe commercial werd bedacht en ontwikkeld door TBWA\NEBOKO.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wil met de campagne duidelijk maken dat ze ‘meer oog voor klanten’ hebben. Daarom introduceren ze met de commercial een nieuwe dienst: persoonlijke stylisten.

related partner content for mobile comes here

De stylisten geven stijladvies op maat en vinden samen met de opticien een bril die precies past bij de klant.

In de film volgt de kijker een vrouw door een drukke stad. Ze lijkt een klant – op weg naar een Eye Wish Opticien – maar blijkt een styliste, die een klant helpt bij het vinden van de juiste bril.

Naast de film lanceert Eye Wish een , waar de stylisten zichzelf introduceren en waar klanten direct een afspraak kunnen maken.

Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO
Klant: Eye Wish Opticiens (GrandVision Benelux)
Productie: Hazazah
Regie: Victor Vroegindeweij

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in