Eye Wish Opticiens introduceert persoonlijk stijladvies


Eye Wish Opticiens wil met de campagne duidelijk maken dat ze ‘meer oog voor klanten’ hebben. Daarom introduceren ze met de commercial een nieuwe dienst: persoonlijke stylisten.
De stylisten geven stijladvies op maat en vinden samen met de opticien een bril die precies past bij de klant.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoIn de film volgt de kijker een vrouw door een drukke stad. Ze lijkt een klant – op weg naar een Eye Wish Opticien – maar blijkt een styliste, die een klant helpt bij het vinden van de juiste bril.
Naast de film lanceert Eye Wish een speciale campagnepagina, waar de stylisten zichzelf introduceren en waar klanten direct een afspraak kunnen maken.
Eyewish Opticiens Extra aandacht
Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO
Klant: Eye Wish Opticiens (GrandVision Benelux)
Productie: Hazazah
Regie: Victor Vroegindeweij
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid