Overslaan en naar de inhoud gaan

John McLaren maakt plaats voor Leslie McGibbon als directeur corpcomms Akzo Nobel

Markante Brit verlaat chemiereus na 11 jaar
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij is een van de markantste corporate-communicatiedirecteuren in Nederland werkzaam en altijd goed voor , en nooit zonder humor.

related partner content for mobile comes here

Na elf jaar aan het roer te hebben gestaan bij Akzo Nobel, heeft John McLaren het chemieconcern nu vaarwel gezegd.

McLaren is toe aan een nieuwe stap in zijn loopbaan, zo laat het concern het desgevraagd weten – in tegenstelling tot bij zijn aantreden 11 jaar geleden, is er dit keer geen ruchtbaarheid gegeven aan de wissel op corporate communicatie.

McLaren heeft het stokje overgedragen aan Leslie McGibbon, een schot die zijn loopbaan in de hotel-sector begon en onder meer verantwoordleijk was voor de mondiale communicatie van de InterContinental Hotels Group.

Vanuit de hospitality-branche kwam hij terecht bij farmabedrijf GlaxoSmithKline waar hij verantwoordelijk was voor de global communications en consumer healthcare. In dit meer over de professionele achtergrond van Leslie McGibbon.

  

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in