Overslaan en naar de inhoud gaan

5 adviezen voor een beter bereik op Facebook zonder ervoor te betalen

Uitgebreide Infographic met tal van tips om het organische bereik op Facebook te vergroten
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

 

related partner content for mobile comes here

Ook last van een dalend engagement op Facebook?

Je bent niet de enige.

Voor merken is het organisch bereik van Facebook is sterk afgenomen de laatste jaren. Uit onderzoek van Ogilvy vorig jaar naar meer dan 100 Facebook-pagina’s van merken bleek dat het organisch bereik van een Facebook-post zo rond de 6 procent ligt. Dat was een daling van maar liefst 49 procent ten opzichte van piekniveaus een halfjaar eerder.

Deze van Quicksprout gaat in op het dalende organische bereik van  Facebook en adviezen die merken er tegen kunnen nemen. 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in