Overslaan en naar de inhoud gaan

Lerman-Launay wordt Global Brand Director Wolters Kluwer

Aanstelling om het bedrijf duidelijk en consequent naar externe belanghebbende groepen te profileren en positioneren
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adriana Lerman-Launay gaat de nieuwe rol van Global Brand Director vervullen, verantwoordelijk voor de verdere invoering van het ‘monolitische merkbeleid’ van Wolters Kluwer. Dat maakte het mediabedrijf vandaag bekend. Lerman-Launay heeft ruim zeven jaar ervaring in de energiesector bij de Franse transnational Veolia Environnement en multinational Alstom. Ze heeft bureau-ervaring opgedaan gedurende zeven jaar bij Publicis, waar ze verantwoordelijk was voor internationale klanten zoals Lancôme, McDonald’s, Michelin, Nestlé, Pernod Ricard en Renault.

Informatieoplossingen
In het afgelopen decennium heeft Wolters Kluwer volgens eigen zeggen een transformatie van zijn business ondergaan naar een leverancier van online, software en digitale informatieoplossingen voor professionals. Om het bedrijf duidelijk en consequent wereldwijd naar externe belanghebbende groepen te profileren en positioneren, is Lerman-Launay aangesteld.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in