Overslaan en naar de inhoud gaan

Brandweermannen gaan los in nieuwe Centraal Beheer-commercial

De film laat zien hoe een jubileumfeestje catastrofale gevolgen kan hebben.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne is ontwikkeld door .

related partner content for mobile comes here

Feestje is de 58e &;Even Apeldoorn bellen&;-commercial en is opgenomen ter ondersteuning van de nieuwe autocampagne &;Meer verzekerd dan je denkt&;. In de film zien we een chef die zijn 25-jarig jubileum bij de zaak viert. Zijn collega&;s organiseren een groot feest, hoewel dit van hemzelf eigenlijk niet had gehoeven.

De commercial werd opgenomen in een filmstudio in Boedapest, aangezien in de huidige brandweerkazernes geen brandweerpalen meer staan. Daarom werd op locatie een kantine en benedenverdieping nagebouwd. Niets werd aan het toeval overgelaten, want zelfs de strippende acteur kreeg de dag voor de opnames les van een professionele paaldanseres.

De commercial is vanaf 2 juli te zien op YouTube en Facebook en verschijnt vanaf 6 juli op tv.

Credits
De commercial is door DDB & Tribal Amsterdam gecreëerd, geproduceerd en geregisseerd.

Verantwoordelijk bij Centraal Beheer: Marteyn Roose, Peggy Spaapen en Ellen van der Horst.
D.O.P.: Philip van Volsem
Producers: Arjan Oosterveer en Vanessa Janssen
Editor: Marc Bechtold
Grading en online: Captcha
Sound studio: Studio de Keuken
Muziek: Speedy J

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in