Overslaan en naar de inhoud gaan

H&M is bezig met het ontwikkelen van een mysterieus, nieuw merk

De ceo zegt dat het iets heel anders zal zijn dan dat we gewend zijn van het bedrijf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bloomberg meldt dat dat het Zweedse bedrijf op dit moment kijkt naar een nieuw winkelconcept en waarschijnlijk met een nieuw merk op de proppen komt, dat totaal niet lijkt op het belangrijkste label of andere minder bekende merken van H&M.

related partner content for mobile comes here

Die andere mindere bekende merken zijn bijvoorbeeld ,  iets duurdere kleding, & Other Stories dat startte als een beauty shop en nu ook kleding, schoenen en tassen verkoopt, of het wat gedurfdere

is het nieuwste blad aan de H&M-boom. Het begon in 2013 en heeft nu ruim 20 winkels in 10 landen. 

Het concept zal wellicht in 2017 worden gelanceerd, zegt H&M’s ceo Karl-Johan Persson.

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in