Beeckestijn Business School begint opleiding rondom het centraal stellen van de klant
De opleiding Customer Centric Strategie en Leiderschap begint vanaf september in Amsterdam en Utrecht.
Tijdens de opleiding ‘Customer Centric Strategie en Leiderschap’ van Beeckestijn Business School is het ‘echt’ centraal stellen van de klant en klantbeleving de kern.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De postdoctorale opleiding Customer Centric Strategie & Leiderschap heeft als doel professionals en managers op te leiden om succesvol klantgerichtheid en klantgerichte business modellen te realiseren binnen de gehele organisatie.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe opleiding duurt vier maanden en bestaat uit 20 avondcolleges, een casedag en het schrijven van een eigen customer centric strategie en plan van aanpak. Vanaf september kunnen studenten de opleiding volgen in Utrecht en Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid