Overslaan en naar de inhoud gaan

Nels Wichers aan de slag als consultant bij Burson-Marsteller

Zij komt van ’s Heeren Loo Zorggroep
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nels Wichers gaat zich bij Burson-Marsteller richten op corporate communicatie, verandercommunicatie en online strategie.

related partner content for mobile comes here

Hiervoor werkte Wichers bij ’s Heeren Loo Zorggroep. Daar begeleidde zij onder andere de communicatie en het draagvlak rondom de stelselwijzigingen in de langdurige zorg en adviseerde ze directie over interne en externe communicatie.

Ook was zij bij een aantal politieke campagnes verantwoordelijk voor de online strategie en implementatie daarvan.

Wichers studeerde cum laude af in (duaal) communicatiemanagement aan de HES in Amsterdam en specialiseerde zich tijdens haar opleiding in corporate- en verandercommunicatie en in corporate social responsibility (CSR).

Voordat zij de keuze maakte voor communicatie werkte Wichers in de recruitment en in sales.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in