Overslaan en naar de inhoud gaan

Binck staat voor ‘de selfmade man anno nu’

XXS Amsterdam creeërde de campagne ‘Ik maak mezelf’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Binck bank wil staan voor de selfmade man anno nu. Voor de onafhankelijke denker en doener, die zelf bepaalt wat goed voor hem is. Ook als het gaat om beleggen. Dat is het idee achter de campagne ‘Ik maak mezelf’: de onafhankelijkheid van de belegger én van Binck te verwoorden. De commercial werd geregisseerd door Billy Pols (Hazazah) en laat zien dat de selfmade man vooral zelf bepaalt wat geluk, rijkdom of winstgevendheid is.  

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

‘Vroeger was beleggen alleen weggelegd voor the happy few. Het was duur, omslachtig en niet gebruiksvriendelijk,’ zegt Bas Brinkman, senior marketeer bij Binck. ‘Binck gaf Nederlandse beleggers een online platform met de juiste tools om zelf te beleggen. De wereld van beleggen is de afgelopen jaren compleet veranderd en ons platform is slimmer dan ooit. Maar één ding blijft hetzelfde. Binck is nog steeds onafhankelijk en we zijn er nog steeds voor die onafhankelijke belegger. Het thema “Ik maak mezelf” verwoordt dat en is tegelijk een brug naar alles wat Binck te bieden heeft om zelf te beleggen.’

Over de keuze voor regisseur Billy Pols zegt artdirector René Verhagen: ‘We zochten een look die echt is en toch filmisch. Billy Pols is een jongen uit de skate-wereld. Een selfmade regisseur die met zijn eigenwijze trekjes goed bij de toon van Binck past. Met deze campagne staat Binck in vorm en stijl niet tegenover of naast de traditionele grootbanken. Binck creëert z’n eigen plek.’

Credits

Agency: XXS Amsterdam

Account: Daniel Kok

Strategy: José Evers

Creatives: Saskia Meijer, René Verhagen, Jan de Roos

Cliënt: Carolien van Pesch, Bas Brinkman, Marjo Janssen, Nora Kayser

RTV: Daphne Story

Director: Billy Pols

DOP: Werner Maritz

Production: Hazazah Film & Photography

Postproduction: Captcha!

Editor: Govert Janse

Titels: Paul Postma

Sound: Erik Jan Grob - Sizzer Amsterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in