
Nederland heeft een recordaantal van 45 PR-cases ingezonden naar het Cannes Lions International Festival of Creativity, dat dit jaar voor 62ste keer wordt gehouden.
Opnieuw laten de Nederlandse PR-bureaus het afweten in Cannes. Slechts twee inzendingen zijn afkomstig van Nederlandse pr-bureaus. Ketchum Amsterdam stuurde de campagne DJ Stamps voor PostNL in en Het PR Bureau de Vodafone First Concert.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDeze twee PR-inzendingen zijn een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar toen slechts een Nederlands pr-bureaus werk inzond. Redenen daarvoor genoemd in een artikel op CommunicatieOnline waren het feit dat Cannes toch 'vooral een reclamefeestje is' en ook dat pr-bureaus er nog niet aan toe zijn om zich op zo'n festival te presenteren.
Het Cannes Lions International Festival heeft plaats van 21-27 juni.
De twee filmpjes van de Nederlands inzendingen van PR-bureaus:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee