Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse PR-bureaus laten het opnieuw afweten bij PR Lions in Cannes

Prijzenfestival blijft vooral een reclamefeestje
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland heeft een recordaantal van 45 PR-cases ingezonden naar het Cannes Lions International Festival of Creativity, dat dit jaar voor 62ste  keer wordt gehouden.

related partner content for mobile comes here

Opnieuw laten de Nederlandse PR-bureaus het afweten in Cannes. Slechts twee inzendingen zijn afkomstig van Nederlandse pr-bureaus. Ketchum Amsterdam stuurde de campagne in en Het PR Bureau de Vodafone First Concert.  

Deze twee PR-inzendingen zijn een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar toen slechts een Nederlands pr-bureaus werk inzond. Redenen daarvoor genoemd in een op CommunicatieOnline waren het feit dat Cannes toch &;vooral een reclamefeestje is&; en ook dat pr-bureaus er nog niet aan toe zijn om zich op zo&;n festival te presenteren.

Het Cannes Lions International Festival heeft plaats van 21-27 juni.

De twee filmpjes van de Nederlands inzendingen van PR-bureaus:

;s First Concert

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in