Nederlandse PR-bureaus laten het opnieuw afweten bij PR Lions in Cannes


Nederland heeft een recordaantal van 45 PR-cases ingezonden naar het Cannes Lions International Festival of Creativity, dat dit jaar voor 62ste keer wordt gehouden.
Opnieuw laten de Nederlandse PR-bureaus het afweten in Cannes. Slechts twee inzendingen zijn afkomstig van Nederlandse pr-bureaus. Ketchum Amsterdam stuurde de campagne DJ Stamps voor PostNL in en Het PR Bureau de Vodafone First Concert.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze twee PR-inzendingen zijn een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar toen slechts een Nederlands pr-bureaus werk inzond. Redenen daarvoor genoemd in een artikel op CommunicatieOnline waren het feit dat Cannes toch 'vooral een reclamefeestje is' en ook dat pr-bureaus er nog niet aan toe zijn om zich op zo'n festival te presenteren.
Het Cannes Lions International Festival heeft plaats van 21-27 juni.
De twee filmpjes van de Nederlands inzendingen van PR-bureaus:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid