RA*W in Cannes #4: Nederland vs. België


door Aygin Kolaei
Na een wat slappe start vanuit de Belgische kant, zingen alle Nederlanders met de begeleiding van een gitarist het Nederlandse volkslied. Hiermee ging de battle tussen Nederland & België van start:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS- De eerste battle ronde:
KLM met #HappyToHelp VS Gezondheid en Wetenschap met Don’t Google It
Winnaar: Don’t Google It
Don't google it! Adwords Campaign
- Ronde #2:
Vodafone met #First Concert VS Radio 1 met The Peanut Experiment
Winnaar: #First Concert
Vera's #First concert - The full story
- Ronde #3:
Artis met Ontmoet Je Microben VS Special Olympics Europese Zomerspelen 2014
Winnaar: Special Olympics Europese Zomerspelen 2014
Would you still be my fan if I looked like this?
Tussenstand: NL 1 - BE 2
- Ronde #4:
Kitkat met Give Holland a Break VS KBC Banking & Inssurances
Winnaar: Give Holland a Break
Een break voor heel Nederland!
- Ronde #5
Triados met 5dingen.org VS Douwe Egberts met Het Ruikt Hier Naar Douwe Egberts
Winnaar: Het Ruikt Hier Naar Douwe Egberts
het ruikt hier naar douwe egberts
- Ronde #6
Heineken met Rembrandt flesjes VS McDonalds Picto
Winnaar: McDonalds Picto
McDonald's Picto
De winnaar van deze Creative Battle is hierbij België met een einduitslag van 2-4! Waarom verliezen Nederlanders altijd van België?
Aygin Kolaei is social media strateeg bij IMA.
Lees meer over het 62ste Cannes Lions Festival in het Cannes Lions Dossier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid