Overslaan en naar de inhoud gaan

Roel van den Borne ceo Omnicom Media Group Netherlands

Hij is nu nog ceo bij Havas Media Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van den Borne maakt per 1 oktober een opvallende transfer in mediabureauland: van Havas Media naar Omnicom Media Group (OMG). Hij wordt er verantwoordelijk voor OMG-bureaus OMD en PHD, plus de labels Annalect, Resolution, Accuen en Fuse.

Omnicom Media Group (onder meer OMD en PHD) was al enige tijd op zoek naar een nieuwe ceo en voerde de afgelopen tijd gesprekken met een aantal kandidaten. De keuze is gevallen op Van den Borne, die het afgelopen jaar bij Havas Media in Nederland een aantal grote nieuwe klanten binnenhaalde. 

Er zat een - tijdelijk - managementteam dat in november benoemd werd na het  van ceo Hans Horneman en directieleden Esther Hendriks en Henk Plessius. Dat team bestaat uit Hank van Dijk, managing director van OMD; Patrick Molleman, managing director PHD, Olger Smit managing director digital en Richard Veenstra, cfo van OMG Nederland.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in