Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan Heemskerk 'editor-at-large' Manners

Hij gaat zich bij het online lifestyle magazine onder meer 'ontfermen over de mannelijkheid van alledag’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De titel van Wayne Parker Kent richt zich op de Nederlandse moderne gentleman. De redactie zocht naar iemand die ver voor hun tijd - toen de leden van de Manners-redactie nog tienertjes waren die zochten naar een eigen identiteit - al over mannenzaken schreef: Jan Heemskerk.

related partner content for mobile comes here

Heemskerk is oud-hoofdredacteur van Playboy, FHM en MAN en vanaf nu dus editor-at-large van . &;Echte Jan, vrouwenfluisteraar en Liefdespanter. Tegen wil en dank erkend relatie-deskundige, mannen- en – vooral – vrouwenkenner. Altijd haaks op de trend, tenzij toevallig niet. Hartstochtelijk amateur-foodie & drinkie, theaterkneus, in intieme kring bekend van radio en tv.&;

Zijn rol bij Manners: zich ontfermen over de mannelijkheid van alledag, het mijnenveld van de relatie, (veel) eten en (veel) drinken.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in