Overslaan en naar de inhoud gaan

Matthijs Moeken weg bij Jumbo

Moeken is de afgelopen zeven jaar werkzaam geweest bij C1000/Jumbo, waarvan de laatste jaren als directeur Marketing bij beide merken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marketingdirecteur Matthijs Moeken verlaat Jumbo aan het eind van deze maand. Het einde van de C1000-integratie is voor hem een logisch moment – zo stelt Jumbo - om zijn werkzaamheden te beëindigen.

related partner content for mobile comes here

Matthijs Moeken (nummer 4 in de ): ‘Ik heb een prachtige tijd bij C1000 én Jumbo gehad en met geweldige teams mogen samenwerken. Nu de integratie van C1000 is voltooid, breekt er een fase aan waarin de marketingoperatie van Jumbo verder wordt geoptimaliseerd. Dit is voor mij een natuurlijk moment om het stokje over te dragen en meer tijd met mijn gezin door te gaan brengen. Ik laat Jumbo sterker achter dan ooit en sluit dit jongensboek af met een gevoel van trots.’

Waardering
Moeken deed in het afgelopen jaar veel van zich spreken na succesvolle marketingacties die Jumbo op zijn naam schreef. Het succes van het Roy Donders Juichpak en de Kerstactie in samenwerking met de voedselbanken, maakten dat Jumbo onlangs nog werd uitgeroepen tot SAN en leverden Moeken een nominatie op voor de titel . Frits van Eerd, CEO Jumbo Groep: &;Matthijs heeft bij zowel C1000 als Jumbo en tijdens de integratie van beide organisaties, een grote rol gespeeld. Samen met zijn team heeft Matthijs Jumbo als een sterk Nederlands merk op de kaart gezet. Wij hebben grote waardering voor zijn bijdrage en prestaties en wensen hem alle succes in zijn verdere carrière.&;

Na het einde van de C1000-integratie zal de Raad van Bestuur van Jumbo Groep Holding bestaan uit Frits van Eerd (CEO), Ton van Veen (CFO) en Colette Cloosterman-van Eerd (CCO). Colette Cloosterman-van Eerd is als Chief Customer Officer verantwoordelijk voor het ontwikkelen en borgen van de Jumbo formule en formats. Ton van Veen zal de directieportefeuilles Supply Chain, ICT, Finance en Vastgoed & Ondernemerszaken aansturen, terwijl de portefeuilles Commercie, Winkeloperatie, Marketing, E-commerce en HR aan Frits van Eerd zullen rapporteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in