Overslaan en naar de inhoud gaan

Ex-creatieve directie FHV keert terug naar Indie

Emilio de Haan en Rogier de Bruin werkten begin van de eeuw bij het later in Indie omgedoopte S-W-H.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo is het gegaan, vertellen ze: ‘Na een paar gesprekken met Lode en Chris vonden we de keuze niet zo moeilijk meer. De collectieve ambitie, energie en mooie lokale én internationale klanten maken het een heel aantrekkelijk verhaal.’

Het duo werkte in het verleden al voor het bureau van Lode Schaeffer en maakten daar -  toen nog afzonderlijk van elkaar - bekroond werk voor Bavaria, Sportlife en Sensoor.

Bij FHV BBDO wonnen De Haan en De Bruin tientallen awards, onder meer voor Hi, Lay’s en Zilveren Kruis.

De nieuwe creative directors van Indie worden herenigd met account director  (foto: rechts), die een korte uitstap maakte van FHV BBDO naar Selmore. Samen waren de drie verantwoordelijk voor Hi en Lay’s.    

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in