Overslaan en naar de inhoud gaan

Dolly van den Akker verlaat Sanoma

De brand director Glossies & Entertainment gaat 'haar horizon buiten Sanoma verbreden'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Haar vertrek werd vanochtend bij Sanoma bekendgemaakt. Van den Akker was zes jaar werkzaam bij Sanoma. Ze zegt over haar vertrek: &;De afgelopen jaren heb ik met inspirerende mensen en merken mogen samenwerken en daardoor mooie ervaringen opgedaan en een mooie tijd gehad. Ik laat de glossy merken met een trots gevoel achter en ga de zomerperiode met mijn gezin doorbrengen en daarna weer aan de slag.&;

related partner content for mobile comes here

Louise van Nispen, Domain Director Women: ”We bedanken Dolly voor al haar inzet voor Sanoma, eerst in de rol van director corporate communications en later als brand director voor onze Glossy & Entertainment merken.&;

Van den Akkers taken worden voorlopig waargenomen binnen het team.

In januari Van den Akker aan dat Sanoma/SBS een &;Boutique&; heeft geopend voor de glossy&;s en Net5 en zich gaat richten op de &;dynamische vrouw&;.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in