Campagnes PostNL en KLM op shortlist voor PR Lion in Cannes
#Happytohelp en A kiss is a stamp enige twee overgebleven Nederlandse pr-campagnes.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Twee Nederlandse campagnes zijn terecht gekomen op de shortlist voor een PR Lion bij het festival in Cannes. Het heet overigens een shortlist, maar evengoed bestaat die nog altijd uit 200 pr-projecten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKLM-campagne van reclamebureau DDB & Tribal Worldwide Amsterdam
‘For one week we helped every traveller in need!’ KLM #happytohelp
A kiss is a stamp
PostNL-actie voor Valentijnsdag, Joe Public Amsterdam
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid