Overslaan en naar de inhoud gaan

#Namespotting Weekly: 'Naam in utiveoring'

Namespotting Weekly: Je wekelijkse dosis naamvermaak geselecteerd door De Naamafdeling.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Je hebt een mooie merknaam bedacht en een prachtig logo laten ontwikkelen. So far, so good. Wat kan er nu nog misgaan? Nou, behoorlijk veel. Het serieuze werk begint bij het zichtbare gebruik van het merk. Waar gewerkt (gemerkt) wordt, daar worden fouten gemaakt. Maar in een aantal gevallen kun je je afvragen of er niet iemand op de implementatie-afdeling heeft liggen slapen. Wij verzamelden 25 voorbeelden waar de uitvoering tot uiterst opmerkelijke situaties leidde.

related partner content for mobile comes here

 

Dan sta je toch wel een beetje voor ...

 

heeft in Utrecht een bijzondere naam. 

 

Vette pech voor  

 

Het was even wennen vlak na de rebranding van Dexia Bank België naar

 

Ik wist het! Ik wist het!

 

#039;s" class="media-element file-wysiwyg" title="Domino&

;s" typeof="Image" src="//default/sites/default/files/styles/inline-photo/public/Dominos.jpg?itok=6W2SrbKc" width="425" height="283" />

;s" typeof="Image" src="//default/sites/default/files/styles/inline-photo/public/Dominos.jpg?itok=6W2SrbKc" width="425" height="283" />

Geen misser, maar juist een mooie naam in uitvoering van Domino&;s 

 

Hotdogs 

 

Naaifoutje van Hollister

 

Er klopt iets niet met JEANUS

 

MediaMarkt doet hier toch wel een beetje gek. 18 logo&;s &;versieren&; hun pand in Eindhoven. Kregen ze de lampen gratis van de plaatselijke fabrikant?

 

Kies uw lettertype nauwkeurig 

 

#039;s Wholesale Provedores" class="media-element file-wysiwyg" title="Mitchell&

;s Wholesale Provedores" typeof="Image" src="//default/sites/default/files/styles/inline-photo/public/MitchellsWhores_0.jpg?itok=zJvii5sS" width="425" height="283" />

;s Wholesale Provedores" typeof="Image" src="//default/sites/default/files/styles/inline-photo/public/MitchellsWhores_0.jpg?itok=zJvii5sS" width="425" height="283" />

Mitchell&;s schimmige praktijken

 

Het is maar wat je netjes vindt

 

Verrassend (natuur)lijk in Tuincentrum Osdorp

 

Zou de gehaktmolen er nog staan?!

 

NSprinter

 

Die verrekte schuifdeuren!

 

Starbucks-haters zullen ongetwijfeld in hun vuistje lachen

 

Een &;accident waiting to happen&;

 

Het belang van de juiste spatiering wordt onderschat

 

Van der Lullig .... eh Lubbe

 

Of is het gewoon slim? Free publicity gegarandeerd!

 

Van onderen!

 

Dus eigenlijk voor hem & haar?

 

Jumbo bij de Appie!

 

 is ons vak maar ook het verzamelen van namen is voor ons dagelijkse kost. Op De Naamafdeling noemen  wij dit &;namespotting&;&;. In de Namespotting Weekly maken wij elke week een selectie van bijzondere en opvallende merknamen binnen een bepaald thema.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in