Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma komt met Twitterglossy Twiet Magazine

Sanoma Media introduceert Twiet Magazine, een glossy waarin 'de 200 meest invloedrijke tweeps van Nederland' centraal staan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In dat lijstje staan namen als Jan Kooijman, Victoria Koblenko, Frits Wester, Olcay Gulsen en minster Maxime Verhagen. Zij hebben zich, evenals nog zo’n 33 bekende twitteraars, laten interviewen en fotograferen in hun eigen 'twitteromgeving'.

related partner content for mobile comes here

Sanoma wil inspringen op de populariteit van Twitter. Uit recent onderzoek zou blijken dat de 1,5 miljoen twitteraars in Nederland – het aantal is in één jaar tijd meer dan verdubbeld – internationaal het allerhoogste bereik realiseren. Dat was voor de uitgever reden genoeg om daar een tijdschrift over maken. Een glossy magazine om Twitter en vooral twitterend Nederland van alle kanten te bekijken.

Naast de interviews staan er in het magazine bloopers, lijstjes, internationale voorbeelden, een stoomcursus voor beginners en tips & trucs.

Vanaf 16 november ligt Twiet Magazine in de schappen. De oplage is 70.000 exemplaren, de omvang is 152 pagina’s en de winkelprijs € 5,95.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in