Overslaan en naar de inhoud gaan

Google zet mobiele data online

54 procent van de Nederlandse consumenten gebruikt mobile internet dagelijks. Zo blijkt uit onderzoek van Google.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Google deed (samen met Ipsos en de Mobile Marketing Association) eerder dit jaar wereldwijd onderzoek naar mobiel internetgebruik, en de resultaten van deze Global Mobile Research: The Smartphone User & The Mobile Marketer- studie zijn vanaf nu ook terug te vinden op .

related partner content for mobile comes here

Op de researchsite kunnen adverteerders middels een interactieve tool zelf relevante informatie over mobiel internetgebruik bij elkaar zoeken, die van toepassing is op hun specifieke situatie.

Nog meer resultaten:

Smartphones blijken nu een belangrijke rol te spelen in het helpen van Nederlandse consumenten bij het maken van keuzes over hun aankopen:

- 30 procent van de aankopen worden gefaciliteerd door smartphones, voornamelijk aan het begin van het proces (wanneer mensen naar inspiratie en ideeen zoeken).
- 23 procent deed onderzoek naar een product via hun smartphone and kocht het daarna online via hun computer.
- 22 procent van de smartphonegebruikers in Nederland deed al eens een aankoop via de telefoon.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in