Overslaan en naar de inhoud gaan

25ste HEMA ontwerpwedstrijd in teken van nieuwe HEMA-held

De vijfentwintigste editie van de HEMA ontwerpwedstrijd heeft als opdracht: ‘ontwerp dé nieuwe HEMA-held’, een tijdloos product dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Omdat het een jubileumeditie is, mogen naast studenten van vormgevingsopleidingen ook consumenten een HEMA-held ontwerpen waarmee zij kans maken op een plek in de schappen van het warenhuis.

related partner content for mobile comes here

De HEMA ontwerpwedstrijd startte in 1986 om studenten van ontwerpopleidingen de kans te geven ervaring op te doen met een praktijkopdracht. De ontwerpwedstrijd streeft ernaar om vormgeving onder de aandacht te brengen van een breed publiek. Dankzij de publiciteit rond de wedstrijd staan de deelnemende jonge ontwerpers in de belangstelling van zowel vakgenoten als consumenten.

Een ‘HEMA-held’ is volgens de warenhuisketen een "tijdloos product, bijzonder door zijn eenvoud, onderscheidend door zijn vormgeving en populair bij onze klanten. Het is een product dat niet meer weg te denken is uit de HEMA-winkels." Voorbeelden zijn fluitketel Le Lapin, het Jip en Janneke luierpakje, taartplateau Tast Toe en de welbekende rookworst.

Studenten van vormgevingsopleidingen kunnen zich tot 11 februari 2012 inschrijven via . Alle andere mensen kunnen zich vanaf januari 2012 inschrijven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in