Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma komt met Automated Trading Platform ADAPT

Sanoma Media breidt de Ad Exchange omgeving IMX uit met het nieuwe Automated Trading Platform ADAPT.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ADAPT biedt naast de huidige CPC inkoop (bekend onder IMX) nieuwe inkoopvormen: CPM en Retargeting. Op korte termijn volgt nog een uitbreiding van de Automated Trading omgeving, dan worden de producten ADAPT Audience, ADAPT Discovery en ADAPT mobiel geïntroduceerd.

related partner content for mobile comes here

Inmiddels wordt 36 pct van de display advertising besteding vanwege de toenemende vraag naar efficiency geautomatiseerd ingekocht. Sanoma Media lanceerde in 2007 al een eerste versie van een Ad Exchange: IMX. Nu vindt het mediabedrijf het tijd voor een 'state of the art' nieuwe versie van deze automated trading omgeving met diverse afrekenmodellen binnen een nog groter netwerk, waaronder het SBS- en MTV-netwerk en KPN Vandaag.

Niet alleen mediabureaus die beschikken over de juiste techniek kunnen via ADAPT inkopen, maar ook partijen zonder de juiste techniek of kennis in huis, kunnen bij Sanoma Media terecht voor een uitgebreid advies over automated trading, zegt salesdirector Rachel Gómez y Maseland. 'We zien dat juist de combinatie van premium uitingen, zoals rich media of branded content, en via ADAPT ingekochte performance driven campagnes tot een optimaal resultaat leiden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in