
ADAPT biedt naast de huidige CPC inkoop (bekend onder IMX) nieuwe inkoopvormen: CPM en Retargeting. Op korte termijn volgt nog een uitbreiding van de Automated Trading omgeving, dan worden de producten ADAPT Audience, ADAPT Discovery en ADAPT mobiel geïntroduceerd.
Inmiddels wordt 36 pct van de display advertising besteding vanwege de toenemende vraag naar efficiency geautomatiseerd ingekocht. Sanoma Media lanceerde in 2007 al een eerste versie van een Ad Exchange: IMX. Nu vindt het mediabedrijf het tijd voor een 'state of the art' nieuwe versie van deze automated trading omgeving met diverse afrekenmodellen binnen een nog groter netwerk, waaronder het SBS- en MTV-netwerk en KPN Vandaag.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWNiet alleen mediabureaus die beschikken over de juiste techniek kunnen via ADAPT inkopen, maar ook partijen zonder de juiste techniek of kennis in huis, kunnen bij Sanoma Media terecht voor een uitgebreid advies over automated trading, zegt salesdirector Rachel Gómez y Maseland. 'We zien dat juist de combinatie van premium uitingen, zoals rich media of branded content, en via ADAPT ingekochte performance driven campagnes tot een optimaal resultaat leiden.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee