Corona zet mobiel in om meer te zijn dan een strandbier
Mijn eerste Corona bier dronk ik begin jaren negentig in Zandvoort bij strandtent 'Tijn Akersloot'. Voor zo'n doorzichtig flesje met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Life is a beach
Het Strand kreeg in deze campagne een bredere betekenis: een plek waar je even tot rust komt en kan genieten. Dit kan dus ook in de winter op een mooi skiterras zijn of gewoon op de bank thuis bij een mooie sportwedstrijd op TV. De campagne deed het erg goed. Het werd zelfs de meest populaire bier app op de iPhone.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Corona Beer: Find the Beach
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCorona Case Study Video:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid