'Rotterdam' doet GRP's JCDecaux stijgen


De GRP’s stijgen met 9,3% naar 375 punten, blijkt uit de meest actuele cijfers van het Buitenreclame Onderzoek. JCDecaux exploiteert sinds 1 januari circa 600 reclamevakken op drukbezochte plekken in Rotterdam.
Volgens het Buitenreclame Onderzoek blijkt dat de Mupi’s in de havenstad 2,5 keer zoveel contacten genereren dan de abri’s langs doorgaande wegen in deze stad.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet het plaatsen van de Mupi’s stijgt het reclamebereik van JCDecaux in de regio Rotterdam met 30 procent naar 64,5 procent. Daarbij gaat de contactfrequentie in de regio omhoog. Dit zorgt ervoor dat het aantal GRP’s (reclamewaarde) meer dan verdubbelt. De reclamevlakken in Rotterdam zijn vooral geconcentreerd in het stadscentrum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid