Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Sylvie in commercial Hunkemöller

Vanaf deze week speelt Sylvie van der Vaart in Hunkemöller’s nieuwste televisiecommercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial ondersteunt –net als de vorige uitingen- de ‘3e bh gratis’-campagne, dus aan Sylvie de taak 3 stemmingen van zichzelf te laten zien.

related partner content for mobile comes here

De opnames zijn uitgevoerd in Motion Control, hierdoor zie je ‘meerdere Sylvie’s’ gedurende dezelfde momenten in de commercial terug. Hunckemöller weet te vertellen dat deze techniek nog nooit eerder in een Nederlandse TV campagne is toegepast.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De tagline, ook door Sylvie ingesproken, luidt; ‘ Wie je ook wilt zijn, ga voor alle 3 naar Hunkemöller. Kies 3 bh’s en krijg de derde gratis.’

In de aanloop naar de ‘3e bh gratis’-campagne hebben Facebookfans ‘gestemd’ om het liedje in de commercial te bepalen. Ze moesten daarbij kiezen uit een set vaste nummers. Toch kreeg het winnende nummer, ‘A Million in One’ nog 5000 stemmen.

De campagne wordt uitgezonden in Nederland op de TV kanalen SBS, RTL, Comedy Life and Foxlife channels, in Duitsland op RTL, RTL 2, VOX en social media-kanalen. De actie duurt tot en met 10 april.

Hunkemöller telt op dit moment circa 2700 werknemers en heeft meer dan 500 winkels in 16 landen. De focus van het bedrijf ligt op verdere groei; via nieuwe winkels, shop-in-shops, e-commerce en internationale franchising.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in