(Campagne) Sylvie in commercial Hunkemöller


De commercial ondersteunt –net als de vorige uitingen- de ‘3e bh gratis’-campagne, dus aan Sylvie de taak 3 stemmingen van zichzelf te laten zien.
De opnames zijn uitgevoerd in Motion Control, hierdoor zie je ‘meerdere Sylvie’s’ gedurende dezelfde momenten in de commercial terug. Hunckemöller weet te vertellen dat deze techniek nog nooit eerder in een Nederlandse TV campagne is toegepast.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe tagline, ook door Sylvie ingesproken, luidt; ‘ Wie je ook wilt zijn, ga voor alle 3 naar Hunkemöller. Kies 3 bh’s en krijg de derde gratis.’
In de aanloop naar de ‘3e bh gratis’-campagne hebben Facebookfans ‘gestemd’ om het liedje in de commercial te bepalen. Ze moesten daarbij kiezen uit een set vaste nummers. Toch kreeg het winnende nummer, ‘A Million in One’ nog 5000 stemmen.
De campagne wordt uitgezonden in Nederland op de TV kanalen SBS, RTL, Comedy Life and Foxlife channels, in Duitsland op RTL, RTL 2, VOX en social media-kanalen. De actie duurt tot en met 10 april.
Hunkemöller telt op dit moment circa 2700 werknemers en heeft meer dan 500 winkels in 16 landen. De focus van het bedrijf ligt op verdere groei; via nieuwe winkels, shop-in-shops, e-commerce en internationale franchising.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid