Overslaan en naar de inhoud gaan

Sex sells: Stussy stript voor Likes

Merken doen hun best om zoveel mogelijk Facebook-Likes te verzamelen. Het Amerikaanse modemerk Stussy is er open over en laat een model…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Arnold Amsterdam ontwikkelde de 'Strip for Likes'-campagne voor Stussy. Wie op de komt, ziet hoe een dik aangeklede dame zich ontdoet van een aantal kledingstukken. Daaronder staat de tekst 'Like to see less'. Vervolgens moet de bezoeker delen of vrienden uitnodigen om meer naakt te zien. Hoe meer likes, hoe meer kleding zij uittrekt.

related partner content for mobile comes here

Colin Lamberton, creative bij Arnold zegt: 'Het is niet moeilijk voor te stellen dat het model lijdt onder al die lagen kleding. Het is haast een publieke taak om haar te bevrijden en we verwachten dat Facebook-fans hierbij willen helpen.'

Stussy is een Amerikaanse merk dat in Amsterdam weer op de kaart probeert te komen. De Facebook-campagne is bedoeld de voorjaars-en zomercollectie onder de aandacht te brengen.

Credits
Creatives: Sean Thompson, Colin Lamberton
Account: Jeff Dunlap, Marjolein Vermaesen, Sanne-Fleur Frencken
Art Buyer/Producer: Penny Pijnenburg
Digital Producer: Marjolein van der Hoek
Retouching: Ferdy Harmsen
Digital Designer: Robin Westerhoff
Photographer: Jasper Faber
Model: Romy Houwer @ Showpony Productions
Styling: Joyce Collin
Make-up: Florine Koenen
Digital production: Refunk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in