Sex sells: Stussy stript voor Likes
Arnold Amsterdam ontwikkelde de 'Strip for Likes'-campagne voor Stussy. Wie op de Facebook-pagina komt, ziet hoe een dik aangeklede dame zich ontdoet van een aantal kledingstukken. Daaronder staat de tekst 'Like to see less'. Vervolgens moet de bezoeker delen of vrienden uitnodigen om meer naakt te zien. Hoe meer likes, hoe meer kleding zij uittrekt.
Colin Lamberton, creative bij Arnold zegt: 'Het is niet moeilijk voor te stellen dat het model lijdt onder al die lagen kleding. Het is haast een publieke taak om haar te bevrijden en we verwachten dat Facebook-fans hierbij willen helpen.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuStussy is een Amerikaanse merk dat in Amsterdam weer op de kaart probeert te komen. De Facebook-campagne is bedoeld de voorjaars-en zomercollectie onder de aandacht te brengen.
Credits
Creatives: Sean Thompson, Colin Lamberton
Account: Jeff Dunlap, Marjolein Vermaesen, Sanne-Fleur Frencken
Art Buyer/Producer: Penny Pijnenburg
Digital Producer: Marjolein van der Hoek
Retouching: Ferdy Harmsen
Digital Designer: Robin Westerhoff
Photographer: Jasper Faber
Model: Romy Houwer @ Showpony Productions
Styling: Joyce Collin
Make-up: Florine Koenen
Digital production: Refunk
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid